Followers

Pages

Saturday, September 27, 2008

yea yea pOsa & raya 2008

nikOn E8700
mOdel : sOfia alisya
tahun ni merupakan tahun kedua aku beraya bersama jantayu black pepper hOuse.. aku sentiasa mendOakan agar business aku sentiasa berkembang dan semakin maju..
well, nak kOngsi la skit tentang pengalaman pOsa pada tahun nie.. tak banyak yang aku nak share sebenarnya.. tapi ada lah infO sket2...
sebelum puasa aku mengharapkan agar aku dan staff2 aku dapat berbuka beramai2 dan berpuasa bersama2.. tapi ye lahh.. tu sumanya sekadar mimpi.. yelah.. maksud aku, ramai yang tak berpuasa.. apa la yang ada dalam paler Otak dOrang nie sebenarnya kan.. dahla macam tak kesah macam tak takut pun dengan Tuhan.. aku dah pernah sOund gak.. tapi ye lah nak wat cemana.. sumanya degil.. bukannya apa.. aku jugak mengharapkan segala bisnes yang aku jalankan tu mendapat berkat.. kalau dah ramai yang aku simpan kat tempat aku nie yang wat keja2 berdOsa nieh.. takut gak aku dibuatnya.. yang pOsa pun 3 Orang je.. yang memeningkan aku lagi tuh sebab dOrang nie sumanya jantan2 belaka..
tapi tak pe la tu antara dOrang ngan Tuhan gak la.. walaupun begitu, tanggungjawab aku untuk menegur dOrang la.. aku berdOa agar mereka cepat dapat petunjuk dan hidayah daripada Allah swt..
raya dah dekat.. tak sabarnya akuuuu.. tapi sedih la sebab ramadhan dah berakhir... aku teramat lah suka dengan bulan Ramadhan sebab bagi aku bulan ni unik lah.. antaranya ialah kalau kOrang perasan, bulan mana lagi kOrang nak jumpa Orang ramai makan serentak kan.. bagi aku.. bulan ni lah bulan yang paling indah sekali.. tersangat lah rugi apabila ada yang tak dapat menikmati bulan ni dengan sepenuhnya.. pasti ada kenangan2 yang indah di dalam bulan ramadhan nieh..

2 comments:

Khairul Onggon said...

Owh.. ada blog paduhal.. selamat.. selamat..

Anonymous said...

youtube - videoodl.cc - Videodl.cc
youtube youtube video to mp3 converter . .......................................................................................